Prednosti spletnega oglaševanja

Spletno oglaševanje ima v primerjavi z oglaševanjem v ostalih medijih, kot so televizija, radio in tisk, veliko prednosti. Prva prednost je porast števila aktivnih uporabnikov interneta.

  • Usmerjeno oglaševanje

Spletno oglaševanje je lahko usmerjeno na ciljno skupino. S tem oglaševalec prikazuje svoj oglas uporabnikom, ki jih storitev oziroma izdelek zanimata. Pri ostalih medijih se oglasi pošiljajo množično in le del te množice predstavlja ciljno publiko oglaševalske akcije. Posledično je spletno oglaševanje cenejše in efektivnejše. Po tem principu deluje tudi Googlov AdSense oziroma AdWords. V primerjavi z drugimi oblikami oglaševanja je s spletnim oglaševanjem vedno mogoče doseči ciljno publiko z določenimi lastnostmi. Posledično so oglaševalske akcije na spletu cenejše oziroma profitabilnejše, saj oglas doseže ljudi, ki jih področje oglasa zanima.

  • Kratek čas sprememb v primerjavi z drugimi mediji

Spremembe oglasov na internetu niso vezane na čas. V primerjavi z oglaševanjem v časopisih in revijah oglaševalci lahko oglase spreminjajo periodično glede na izzid medija. Oglase na internetu lahko spremenimo v trenutku z ureditvijo HTML datotek spletne strani.

  • Sledenje in meritve

Naslednja prednost je možnost merjenja dosega oglasa. Pri ostalih medijih je nemogoče določiti, koliko ljudi je videlo oglasno sporočilo. Pri spletnem oglaševanju so ti podatki na voljo. Vidimo lahko, kolikšnemu številu ljudi se je oglas prikazal, koliko jih je oglas kliknilo in koliko jih je preko katerega oglasnega bloka prišlo na domačo stran oglaševalca. Zaradi teh možnosti je merjenje uspešnosti spletnega oglaševanja lažje v primerjavi z oglaševanjem v ostalih medijih. Metode sledenja sicer nikoli niso popolnoma natančne, vendar je v primerjavi z ostalimi mediji uporabnik interneta na enem računalniku praviloma en. Tako je v podatkih o sledenju en prikaz oglasa videla ena oseba.

  • Nižji stroški

Nižji stroški so povezani z usmerjenim oglaševanjem. Naročnik oglaševalske akcije plača stroške posameznega klika na oglas. V ostalih medijih se oglas plača, ne glede na število ljudi, ki jih oglas doseže. V spletno oglaševanje lahko podjetje vstopa z majhnim proračunom.

  • Globalnost interneta

Doseg ciljne skupine je zaradi globalnosti interneta lažji. Oglas lahko doseže ljudi z istimi interesi po vsem svetu naenkrat.

  • Dostopnost

Spletne strani so dostopne 24 ur na dan, celo leto. Tako lahko oglas doseže ljudi ob katerem koli času, v primerjavi s televizijskimi oglasi, kjer oglaševalci zakupijo oglas za določen čas med televizijskim sporedom.

Dodaj odgovor